Методична робота

 

Склад методичної ради Комунального закладу "Жмеринський ліцей  № 5" Жмеринської міської ТГ:

 

1.     Когут Юлія Миколаївна, директор школи, – голова методичної ради;

2.     Коновал Тамара Юріївна, заступник директора з НВР, - заступник голови методичної ради;

3.     Мельник Тетяна Олегівна, заступник директора з НВР, - член ради;

4.     Яковлева Наталя Юріївна, заступник директора з НВР, - член ради;

5.     Нечай Світлана Володимирівна, завідуюча Жуківецькою філією І-ІІ ступенів КЗ "Жмеринський ліцей №5", - член ради;

6.     Крайдуба Інна Вікторівна, керівник ПМК вчителів мовно-літературних дисциплін, - член ради;

7.     Фішман Олена Борисівна, керівник ПМК вчителів початкових класів, - член ради;

8.     Кривонос Світлана Анатоліївна, керівник ПМК вчителів іноземних мов, - член ради;

9.     Ковальова Зінаїда Володимирівна, керівник ПМК вчителів фізико-математичних дисциплін, - член ради;

10.                       Кирилюк Ольга Андріївна керівник ПМК асистентів вчителів інклюзивних класів, - член ради;

11.                        Зеленська Жанна Миколаївна, керівник школи педагогічної майстерності, - член ради;

12.                       Войцех Олена Степанівна, керівник ПМК вчителів природничого циклу, - член ради;

13.                       Климишина Алла Петрівна, практичний психолог, член ради;

14.                       Кучинська Оксана Сергіївна, соціальний педагог, - член ради;

15.                       Сівак Світлана Борисівна, завідуюча бібліотекою, - член ради.

 

План роботи методичної ради   КЗ "Жмеринський ліцей  № 5"  

Жмеринської міської ТГ    на 2025-2026 навчальний рік

 

I. Загальні положення і основні завдання МР школи.

Методична рада школи - це колективний орган управління науково-методичною роботою, який керується у своїй діяльності «Положенням про науково-методичну раду» і покликаний сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, зокрема з питань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі.

 

II. Головна мета діяльності методичної ради:

• вироблення стратегічних напрямів розвитку й удосконалення змісту навчання та виховання;

• визначення перспективних освітніх технологій і вироблення пропозицій щодо їх упровадження;

• аналіз науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу й підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного та інформаційного забезпечення;

• експертиза навчальних планів і програм, авторських і адаптованих програм, аналіз 111 ІД і вироблення пропозицій щодо його впровадження;

• вироблення рекомендацій щодо змісту й форм роботи за програмою «Обдаровані діти»;

• організація й проведення методичних заходів (науково-методичні семінари, практикуми, конференції, предметні декади);

• організація проектно-дослідницької діяльності вчителів і учнів.

 

III. МР є дорадчим органом педагогічної ради школи. Спільними завданнями МР і педагогічної ради є:

• підвищення професійної компетентності, педагогічної майстерності вчителів школи, активізація їхньої творчої діяльності;

• прогнозування розвитку навчального закладу;

• упровадження інноваційних освітніх технологій;

• визначення шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу школи;

• розробка змісту, форм і технологій виховання школярі створення авторських програм, спецкурсів, інтегрованих курсів з окремих предметів.