Методична робота
Склад методичної ради Комунального закладу "Жмеринський ліцей № 5" Жмеринської міської ТГ:
1. Когут Юлія Миколаївна, директор школи, – голова методичної ради;
2. Коновал Тамара Юріївна, заступник директора з НВР, - заступник голови методичної ради;
3. Мельник Тетяна Олегівна, заступник директора з НВР, - член ради;
4. Яковлева Наталя Юріївна, заступник директора з НВР, - член ради;
5. Нечай Світлана Володимирівна, завідуюча Жуківецькою філією І-ІІ ступенів КЗ "Жмеринський ліцей №5", - член ради;
6. Крайдуба Інна Вікторівна, керівник ПМК вчителів мовно-літературних дисциплін, - член ради;
7. Фішман Олена Борисівна, керівник ПМК вчителів початкових класів, - член ради;
8. Кривонос Світлана Анатоліївна, керівник ПМК вчителів іноземних мов, - член ради;
9. Ковальова Зінаїда Володимирівна, керівник ПМК вчителів фізико-математичних дисциплін, - член ради;
10. Кирилюк Ольга Андріївна керівник ПМК асистентів вчителів інклюзивних класів, - член ради;
11. Зеленська Жанна Миколаївна, керівник школи педагогічної майстерності, - член ради;
12. Войцех Олена Степанівна, керівник ПМК вчителів природничого циклу, - член ради;
13. Климишина Алла Петрівна, практичний психолог, член ради;
14. Кучинська Оксана Сергіївна, соціальний педагог, - член ради;
15. Сівак Світлана Борисівна, завідуюча бібліотекою, - член ради.
План роботи методичної ради КЗ "Жмеринський ліцей № 5"
Жмеринської міської ТГ на 2025-2026 навчальний рік
I. Загальні положення і основні завдання МР школи.
Методична рада школи - це колективний орган управління науково-методичною роботою, який керується у своїй діяльності «Положенням про науково-методичну раду» і покликаний сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, зокрема з питань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі.
II. Головна мета діяльності методичної ради:
• вироблення стратегічних напрямів розвитку й удосконалення змісту навчання та виховання;
• визначення перспективних освітніх технологій і вироблення пропозицій щодо їх упровадження;
• аналіз науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу й підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного та інформаційного забезпечення;
• експертиза навчальних планів і програм, авторських і адаптованих програм, аналіз 111 ІД і вироблення пропозицій щодо його впровадження;
• вироблення рекомендацій щодо змісту й форм роботи за програмою «Обдаровані діти»;
• організація й проведення методичних заходів (науково-методичні семінари, практикуми, конференції, предметні декади);
• організація проектно-дослідницької діяльності вчителів і учнів.
III. МР є дорадчим органом педагогічної ради школи. Спільними завданнями МР і педагогічної ради є:
• підвищення професійної компетентності, педагогічної майстерності вчителів школи, активізація їхньої творчої діяльності;
• прогнозування розвитку навчального закладу;
• упровадження інноваційних освітніх технологій;
• визначення шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу школи;
• розробка змісту, форм і технологій виховання школярі створення авторських програм, спецкурсів, інтегрованих курсів з окремих предметів.
.gif)
.jpg)





