Методична робота
Склад методичної ради Комунального закладу "Жмеринський ліцей № 5" Жмеринської міської ТГ:
1. Когут Юлія Миколаївна, директор школи, – голова методичної ради;
2. Коновал Тамара Юріївна, заступник директора з НВР, - заступник голови методичної ради;
3. Мельник Тетяна Олегівна, заступник директора з НВР, - член ради;
4. Дацко Оксана Віталіївна, заступник директора з НВР, - член ради;
5. Нечай Світлана Володимирівна, завідуюча Жуківецькою філією І-ІІ ступенів КЗ "Жмеринський ліцей №5", - член ради;
6. Крайдуба Інна Вікторівна, керівник ПМК вчителів мовно-літературних дисциплін, - член ради;
7. Гресик Наталя Іванівна, керівник ПМК вчителів початкових класів, - член ради;
8. Кривонос Світлана Анатоліївна, керівник ПМК вчителів іноземних мов, - член ради;
9. Ковальова Зінаїда Володимирівна, керівник ПМК вчителів фізико-математичних дисциплін, - член ради;
10. Дубина Ірина Василівна, керівник ПМК асистентів вчителів інклюзивних класів, - член ради;
11. Корман Світлана Миколаївна, керівник міського методичного об’єднання вчителів інформатики, - член ради;
12. Зеленська Жанна Миколаївна, керівник школи педагогічної майстерності, - член ради;
13. Войцех Олена Степанівна, керівник ПМК вчителів природничого циклу, - член ради;
14. Климишина Алла Петрівна, практичний психолог, член ради;
15. Кучинська Оксана Сергіївна, соціальний педагог, - член ради;
16. Сівак Світлана Борисівна, завідуюча бібліотекою, - член ради.
План роботи методичної ради КЗ "Жмеринський ліцей № 5"
Жмеринської міської ТГ
на 2022-2023 навчальний рік
I. Загальні положення і основні завдання МР школи.
Методична рада школи - це колективний орган управління науково-методичною роботою, який керується у своїй діяльності «Положенням про науково-методичну раду» і покликаний сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, зокрема з питань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі.
II. Головна мета діяльності методичної ради:
• вироблення стратегічних напрямів розвитку й удосконалення змісту навчання та виховання;
• визначення перспективних освітніх технологій і вироблення пропозицій щодо їх упровадження;
• аналіз науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу й підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного та інформаційного забезпечення;
• експертиза навчальних планів і програм, авторських і адаптованих програм, аналіз 111 ІД і вироблення пропозицій щодо його впровадження;
• вироблення рекомендацій щодо змісту й форм роботи за програмою «Обдаровані діти»;
• організація й проведення методичних заходів (науково-методичні семінари, практикуми, конференції, предметні декади);
• організація проектно-дослідницької діяльності вчителів і учнів.
III. МР є дорадчим органом педагогічної ради школи. Спільними завданнями МР і педагогічної ради є:
• підвищення професійної компетентності, педагогічної майстерності вчителів школи, активізація їхньої творчої діяльності;
• прогнозування розвитку навчального закладу;
• упровадження інноваційних освітніх технологій;
• визначення шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу школи;
• розробка змісту, форм і технологій виховання школярі створення авторських програм, спецкурсів, інтегрованих курсів з окремих предметів.
ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТГ
НА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ЗАСІДАННЯ І ВЕРЕСЕНЬ______
№ |
Зміст |
Відповідальний |
1. |
1. Про аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік. |
Коновал Т.Ю. |
2. |
Про погодження структури методичної роботи навчального закладу |
Мельник Т.О. |
3. |
Про погодження плану роботи методичної ради на 2022-2023 н.р. |
Климишина А.П. |
4. |
Про ознайомлення з рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів; забезпечення навчальними програмами, підручниками. |
Коновал Т.Ю. |
5. |
Затвердження плану роботи щодо підготовки учнів до проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін,участі учнів та вчителів у конкурсах |
Коновал Т.Ю. |
6. |
Про погодження планів роботи шкільних методичних об’єднань на 2022-2023 н. р. |
Коновал Т.Ю. Мельник Т.О. |
7. |
Про погодження навчальних програм для 5 класів НУШ на основі модельних. |
Керівники ПМК
|
8. |
Про організацію роботи над новою науково-методичною проблемою закладу: “Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму”. |
Коновал Т.Ю. |
ЗАСІДАННЯ ІІ ЛИСТОПАД _____
№ |
Зміст |
Відповідальний |
1. |
1. Про погодження календарно-тематичних планів учителів 1-4 класів 2. Про погодження календарно-тематичних планів учителів-предметників |
Мельник Т.О. Коновал Т.Ю. |
2. |
Про підготовку до проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін, погодження завдань першого етапу предметних олімпіад. |
Коновал Т.Ю. |
3. |
Про подання до атестаційної комісії ІІ рівня інформації про вчителів, які атестуються на підтвердження кваліфікаційної категорії та тих, хто претендуватимуть на присвоєння наступної кваліфікаційної категорії та педагогічних звань у 2021-2022 навчальному році |
Мельник Т.О. |
4. |
Про особливості організації освітнього процесу в умовах карантинних обмежень. |
Дацко О.В. |
5. |
1. Про підсумки проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін у 2022-2023 н. р. 2. Про підготовку учнів школи до участі у II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін |
Коновал Т.Ю. |
ЗАСІДАННЯ ІІІ СІЧЕНЬ ______
№ |
Зміст |
Відповідальний |
1. |
Аналіз участі учнів у І та ІІ етапах олімпіадах з базових дисциплін, конкурсах. |
Коновал Т.Ю. |
2. |
Про аналіз навчальних досягнень учнів та результати перевірки навчальних програм за І семестр. |
Мельник Т.О. Коновал Т.Ю. |
3. |
Про підсумки підвищення кваліфікації педагогічними працівниками у 2023 році. |
Мельник Т.О. Коновал Т.Ю. |
4. |
Про хід атестації педагогічних працівників. |
Мельник Т.О. |
5. |
Ознайомлення з новими нормативними документами. |
Коновал Т.Ю. |
ЗАСІДАННЯ ІV БЕРЕЗЕНЬ _____
№ |
Зміст |
Відповідальний |
1. |
Про організацію проходження навчання вчителями, які у 2022-2023 будуть викладати предмети у 5-6 класах НУШ. |
Коновал Т.Ю. |
2. |
Про планування педагогічними працівниками підвищення кваліфікації у 2023 р. |
Коновал Т.Ю. |
3. |
Підготовка до проведення державної підсумкової атастації та зовнішнього незалежного оцінювання |
Коновал Т.Ю. |
ЗАСІДАННЯ V ТРАВЕНЬ _______
№ |
Зміст |
Відповідальний |
1. |
1. Про рівень навчальних досягнень у 2022-2023 н.р., з базових дисциплін. |
Керівники ПМК |
2. |
Про підсумки навчання з використанням дистанційних технологій |
Заступники з НВР |
3. |
Про стан організації освітнього простору в 5 класах НУШ у 2022-2023 н.р. |
Коновал Т.Ю. |
4. |
Про аналіз роботи над проблемою закладу. |
Мельник Т.О |
5 . |
Про планування науково-методичної роботи на наступний навчальний рік. |
Керівники ПМК |
Мережа методичної роботи з педагогічними кадрами
КЗ "Жмеринський ліцей №5" Жмеринської міської ТГ
у 2022-2023 навчальному році
№ |
Форми методичної роботи |
Керівник |
Тема, над якою працює ПМК |
1 |
ПМК вчителів мовно-літературних дисциплін |
Крайдуба Інна Вікторівна |
Формування ключових компетентностей учнів на уроках мовно-літературного циклу |
2 |
ПМК вчителів фізико – математичних дисциплін |
Ковальова Зінаїда Володимирівна |
Формування ключових та предметних компетентностей учнів для забезпечення життєдіяльності в сучасному світі |
3 |
ПМК вчителів початкових класів |
Гресик Наталя Іванівна |
Розвиток соціальної компетентності здобувачів освіти на уроках в початковій школі |
4 |
ПМК вчителів іноземних мов |
Кривонос Світлана Анатоліївна |
Професійна майстерність вчителя іноземної мови як важлива складова розвитку сучасної школи та формування компетентнісно успішного випускника |
5 |
Методичне об’єднання класних керівників |
Дацко Оксана Віталіївна |
Стратегічні напрями виховання у вимірах сьогодення |
6 |
ПМК вчителів природничих дисциплін |
Войцех Олена Степанівна |
Використання інноваційних педагогічних технологій з метою ефективного розвитку пізнавальних інтересів учнів |
7 |
ПМК асистентів вчителів інклюзивних класів |
Дубина Ірина Василівна |
Робота з дітьми з ООП в інклюзивному середовищі |
ПІБ |
Тема самоосвіти |
Войцех О.С. |
Застосування стратегії та процедури критичного мислення для розв’язання проблемних задач на уроках хімії. |
Гресик Н.І. |
Впровадження сучасних педагогічних технологій в освітній процес з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. |
Дубина І.В. |
Особливості роботи роботи з дітьми з ООП в умовах інклюзивного навчання. |
Кочмарук Ю.А |
Адаптація та модифікація освітніх програм. Організація інклюзивного навчання. |
Крайдуба І.В. |
Формування ключових компетентностей на уроках української мови та літератури. |
Гуркіна Л.А. |
Креативне мислення на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури. |
Підлісна С.Є. |
Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови. |
Микосянчик Ю.С. |
Підвищення ефективності уроку на основі взаємозв’язку всіх видів мовленнєвої діяльності. |
Ковальова О.О. |
Розвиток орфографічних умінь на уроках української (англійської) мови. |
Панасова В. Ю. |
Розвиток логічного мислення на уроках математики. |
Кривонос С.А. |
Підвищення мотивації до вивчення англійської мови в початковій школі. |
Лісова Л.Т. |
Організація інклюзивного навчання . Адаптація та модифікація освітніх програм. |
Петровська Д.С. |
Інтеграція традиційного та дистанційного навчання фізики засобами хмаро орієнтованих технологій. |
Мацюх Л.В. |
Робота з дітьми з ООП в інклюзивному середовищі. |
Кириловська Н.В. |
Розвиток ключових компетентностей на уроках української мови і літератури. |
Раченко Л.О. |
Формування дослідницьких компетентностей учнів засобами хмарних технологій. |
Коновал Т.Ю. |
Використання додаткових джерел інформації та інтерактивних методів на уроках історії з метою розвитку пізнавальних інтересів учнів. |
Корман С.М. |
Впровадження хмарних технологій при вивченні інформатики в сучасній школі. |
Нагорна Н. В. |
Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій. |
Козуб С. Ф. |
Критичне мислення , як засіб модернізації викладання географії у школі. |
Левківський М.С. |
Організація інклюзивного навчання. Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі. |
Гниця Л.М. |
Вивчення і розвиток національних звичаїв,побуту,культури, традицій; формування в учнів патріотичних почуттів українського менталітету на основі широкого використання ідей народної педагогіки. |
Ковальова З.В. |
Інформування ключових предметних компетентностей на уроках математики. |
Сметанюк Н.П |
Розвиток ключових компетентностей на уроках зарубіжної літеритури. |
Здибель Н.Є. |
Формування інтересу до усвідомлення морально-етичних світоглядних,національних цінностей, естетичного відчуття образного слова. |
Мельник Т.О. |
Дослідницька діяльність на уроках зарубіжної літератури як засіб самопізнання, саморозвитку та самореалізації особистості школярів. |
Фішман О.Б. |
Активізація пізнавальної діяльності учнів як засіб реалізації компетентнісно-орієнтованого підходу на уроках. |
Кирилюк О.А. |
Формування мотивації та пізнавальної діяльності учнів з ООП до навчання. |
Наняк Д.Ю. |
Організація інклюзивного навчання . Адаптація та модифікація освітніх програм. |
Росовська Т.В. |
Організація інклюзивного навчання в початковій школі. |
Гарник Н.В. |
Розвиток читацьких компетентностей на уроках зарубіжної літератури. |
Гнилюк В.І. |
Формування читацької компетентності як основи розвитку особистості учнів початкових класів. |
Яковлева Н.Ю. |
Використання завдань творчого характеру на уроках української мови. |
Ярова С.Л. |
Розвиток пізнавальних здібностей учнів початкових класів через систему творчих завдань з української мови. |
Цебрій О.В. |
Пізнавальна самостійність учня як фактор успішності в НУШ |
Репінська Н.В. |
Розвиток критичного мислення на уроках історії. |
Вернигора Л.А. |
Дидактична гра, як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів в умовах групи продовженого дня. Формування комунікативної компетентності учнів. |
Клепко А.О. |
Екологічне виховання на уроках біології і географії як засіб формування всебічно розвинутої особистості. |
Процюк Н.В. |
Використання засобів ІКТ для формування комунікативної компетенції учнів початкової школи. |
Дацко О.В. |
Формування та розвиток здоров’язберігаючих, громадянських та соціальних компетентностей учнів на уроках основ здоров’я. |
Блащук В.С. |
Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами НП «Інтелект України». |
Гуменюк Г.Л. |
Підготовка дітей до життя в умовах ринку. |
Климишина А.П. |
Розвиток інтелектуальних здібностей учнів. |
Кучинська О.С. |
Успішна соціалізація та розвиток дитини відповідно до вимог сучасного суспільства. |
Мельник Л.Л. |
Розвиток просторової уяви засобами міжпредметної інтеграції. |
Лаврентієва О.О. |
Організація інклюзивного навчання для дітей з порушенням опорно-рухового апарату в умовах сучасної школи. |
Паламар Н.Д. |
Використання ігор на уроках в НУШ. |
Зеленська Ж.М. |
Формування оцінювання учнів 3-4 класів НУШ. |
Лозенко І.В. |
Формування патріотичних цінностей на уроках української мови і літератури. |
Бойцун О.Д |
Виховання в учнів почуття відповідальності патріотизму та любові до Батьківщини. |
Слободян О.В. |
Вдосконалення роботи органів учнівського самоврядування та їх вплив на формування в учнів свідомої дисципліни, правової культури. |
Гончар Л.В. |
Формування мотивації та пізнавальної діяльності учнів з ООП до навчання. |
Терехівська А.В. |
Формування комунікативних навичок учнів старших класів у контексті підготовки до ЗНО. |
Крайдуба К.В. |
Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. |
Троцька Ю.В. |
Формування креативної особистості засобами музичного мистецтва. Формування в учнів дбайливого ставлення до праці. |
Кошубська І.В. |
Використання методу проектів на уроках фізики. |
Івахненко Н.В. |
Навчальні ігри на уроці англійської мови, як засіб самореалізацій особистостей учнів та підвищення якості їх пізнавальної діяльності. |
Чурбанова С.С. |
Формування фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку. |
Музика Д.В. |
Використання інноваційних технологій навчання для формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках у початкових класах. |
Зайцева А.В. |
Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів шляхом збереження та зміцнення їх здоров’я. |
Кулик Ю.В. |
Особливості роботи з дітьми з порушеннями когнітивного розвитку в умовах інклюзивного навчання. |
Клюйко О.А. |
Розвиток пізнавальної активноті учнів на уроках математики. |
Цепла І. |
Дослідницький підхід до формування уміньі навичок учнів НУШ. |
Когут Ю.М. |
Використання елементів проблемного навчання при вивченні основ медичних знань. |
Матвієнко Т.В. |
Форування творчих здібностей здобувачів освіти в контексті мистецької галузі. |
Левківська М.М. |
Розвиток пізнавальної активноті учнів на уроках математики. |
Капустян Є.Л. |
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології. |
Бондар В.В. |
Формування ключових компетентностей учнів під час викладання фізики в школі. |
Вергеліс В.М. |
Формування здоров’язберігаючих компетентностей на уроках фізичної культури. |
Ткачов Д.Ф. |
Військово-патріотичне виховання в сучасних умовах засобами шкільного музею. |
Мостова Д. М. |
Виховання вольових якостей шляхом подолання технічних труднощів , зміцнення здоров’я , постановка осанки. |
Бобошко Ю.М. |
Формування ключових компетентностей на уроках англійської мови |